Ugrás a fő tartalomra

Shadowhunters DIY - Árnyvadász családok gyűrűi

Biztosan van olyan Árnyvadász család amelyik hozzád közel áll. Gondolkodtál már rajta milyen lehet annak a családnak a tagja lenni? Neked viselni a családi örökséget, hírnevet? Én igen, gondolkodtam sokat. Hozzám a Carstairs család nagyon közel áll és most olvasom a Pokoli szerkezetek befejező részét ami most újra megihletett, hogy elkészítsem a család gyűrűjét egy DIY bejegyzésben. Ez a kis DIY egyben ünneplés is mivel instagramon már 300an követtek aminek nagyon nagyon örülök. Na de akkor kezdjünk bele, hogy ti is minél előbb elkészíthessétek. 
1.lépés tervezés
Már megint az a fránya anyag? Mégis miből lehet egy gyűrűt elkészíteni?
Én pedig megint jövök a süthető gyurmás ötletemmel. Nagyon nehéz volt megint megformázni mert már elég régi volt és ahogy elkezdtem hengerelni szétmorzsálódott az egész, mindez fél óra múlva, addig csak hengergettem. Akkor megbontottam egy új csomag friss gyúrmát, hogy az már jó lesz. Szerencsére igazam is volt és ebből sikerült már hengert készíteni. 

2.lépés formázás
Döntsétek el azt is mekkora méretű legyen és milyen vastag. Én a 7mm-nél döntöttem és elkészítettem a gyűrű formát. Innentől pedig megnyugtatlak csak könnyebb lesz. Idáig számomra rengeteg szenvedés volt eljutni.
Ha szerintetek már jól néz ki akkor jöhet a következő lépés.

3.lépés sütés
Már az előző ilyenben is említettem, hogy ha ilyen gyurmát használtok akkor a csomagoláson rajta van, hogy mennyi időre és hány fokra tegyétek be a sütőbe. Én a Staedtler gyurmáját használom ezt 110C°on kell 30 percig sütni. Ez után jön a következő egyben legnehezebb és legutolsó lépés. 
4.lépés festés
Ez a legnehezebb része az egésznek amit én jól el is rontottam, mert bármilyen vékony ecsetem is volt itthon, nem bizonyult elég vékonynak és nem volt egyszerű ilyen véköny vonalakat festeni vele. Sajnos nem lett túl szép. Először vigyetek fel sok réteg szürke festélet, hogy ne látsszon ki a gyurma eredeti színe és, hogy szép erőteljes színe legyen a kis gyűrűnknek. Aztán fessétek rá a család logóját ami néhány családnál elég nehéz, mint ahogy én is tapasztaltam. Megcsinálhatjátok más családét is természetesen aminek más mintája van. 
Remélem ti is kipróbáljátok és tetszett nektek az ötlet, ha nem is sikerült az enyém olyan szépre 😆

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Az ezüst csillag

🌟 Az ezüst csillag 🌟  Két lányról szól akiket anyjuk magukra hagy, hogy felfedezze magát. Nem tudnak mit tenni így hát felkeresik egyetlen rokonukat, aki befogadja őket, kiderül egy smás a családról és vállalnak egy munkát. A főnökük viszont egyszer tesz egy olyan dolgot amit nem felejtenek egyhamar... Véleményem : Nem volt túl hosszú könyvecske, de azért igényelt sok időt az olvasás, mert ez nem az a fajta amin gyorsan átlehet futni. Jó történet volt, bár hiányoltam belőle néhány dolgot, de az izgalom meg volt. 

The 100 - Lázadók

The 100 - Lázadók (4.) Folytatódik a gyerekek kalandja és újabb titkokkal és izgalomakkal találkoznak. Elrabolt barátaik megmentésére indulnak, de olyan embereket látnak akikkel nem lesz egyszerű a béke. Véleményem : A többi részhez hasonlóan ezt is nagyon szerettem, sőt talán ez volt a legjobb a négy közül. Kellően izgalmas volt és itt is nagyon jó volt, hogy két szemszögből olvashattuk a cselekményt. 

Reboot - Lázadók hajnala

Reboot - Lázadók hajnala (1.) Wren Connolly különleges lány. Öt évvel ezelőtt újjászületett. Százhetvennyolc perc telt el, míg visszatért az élők közé. Erősebb lett, gyorsabb, és képes volt még gyógyítani önmagát, de valami mégis megváltozott... Úgy tűnik nem ő az egyetlen aki legyőzte a halált.  Véleményem : Nagyon szerettem ezt a kis történetét. Bemutatja, hogy mindenkinek vannak érzései és ne ránézés alapján ítéljük meg másokat vagy éppen valamilyen tulajdonságú alapján. Gyorsan olvasható, mégis izgalmas történetet mesél el.