Ugrás a fő tartalomra

DIY Árnyvadász irón - by : Booksofinsta.hu


Árnyvadász fanok! Gondolom ti is elmélkedtetek azon milyen jó is lenne, ha lehetne egy saját irónotok. Mivel nem láttam sok helyen ilyet (magyar oldalon abszolút semmi nem volt) gondoltam megosztom veletek én hogyan készítettem el.
1. Lépésként válasszátok ki, hogy milyen irónt szeretnétek. 

Én Jace íróját szerettem volna valamiképp megvalósítani. Nem akartam lemásolni, csak akkor tudja meg valaki mi ez ha ismeri. Ha pedig felismeri akkor annyira nem lett béna. 

2. Lépésként válasszátok ki az anyagot! 

Gondoljátok át miből szeretnétek megformázni. Én ehhez süthető gyurmát választottam amivel jól meg is gyűlt a bajom, mert őszintén én még soha nem használtam ilyet pedig évek óta megvan. Eszméletlenül kemény állaga volt és legalább 30 percembe került, hogy egy hengert készítsek a tömbböl,de sikerült. 

3.Lépés a formázás! 

Ez az egésznek a lényege és a legnehezebb része. Itt adjuk meg az irónunk formáját. Ha valaki azt választja amit én annak azt javaslom egy hengert készítsen és azt utána háromszög alakúra formázza. Így egy ilyen henger háromszög formát kapunk (vagy mi ez). Többször is méretre vágtam, mert néha túl hosszú néha pedig nem olyan volt ahogy akartam. Ha a formája megvan tehettek rá rúnákat, ha nagyon vékony hengert csináltok azt rátudjátok helyezni. Vigyázzatok, ha akartok tenni a végére követ akkor ott kicsit nehéz megoldani. Legalábbis nekem az volt. 
Itt a kő csak mellette van. Én úgy oldottam meg, hogy egy darabbal körbetekertem és oda illesztettem a végéhez.

4.Lépés pedig az utolsó simitasok!

Amikor már úgy érzed kész vagy. Na akkor jöhetnek az utolsó simitasok. Minden ujjlenyomat el van tüntetve ( mert az később nem túl szép) és jól illeszkedik e ha több darabból áll.
Ha ti is süthető gyurmával csináltátok akkor az utolsó lépés a sütés. A csomagoláson rajta kell hogy legyen hogy hány fokra és mennyi időre tegyétek be. 
Én elsőre megijedtem amikor kivettem és rosszabb volt mint előtte. Kézbe vettem és teljesen elhajlott olyan puha volt. Ettől ne ijedjetek meg, ha megvárjátok amíg teljesen kihül akkor megkeményedik.

5.Lépésként pedig amire azt hittem nincs szükség.

Készen volt az írónom de nem volt itthon olyan festékem ami jó lett volna ezért napokig vártam. Aztán már úgy volt a vele, hogy lehet nem is veszek, mert jó lesz ez így,de megvettem és a változás hatalmas lett és eszméletlenül örültem a végeredménynek. 
Remélem tetszett és kipróbáljátok majd ti is! Ha esetleg így lenne ne felejtsétek el posztolni instagrammon a végeredményt és hogy láthassam használjátok a #booksofstele hashtaget! 

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Az ezüst csillag

🌟 Az ezüst csillag 🌟  Két lányról szól akiket anyjuk magukra hagy, hogy felfedezze magát. Nem tudnak mit tenni így hát felkeresik egyetlen rokonukat, aki befogadja őket, kiderül egy smás a családról és vállalnak egy munkát. A főnökük viszont egyszer tesz egy olyan dolgot amit nem felejtenek egyhamar... Véleményem : Nem volt túl hosszú könyvecske, de azért igényelt sok időt az olvasás, mert ez nem az a fajta amin gyorsan átlehet futni. Jó történet volt, bár hiányoltam belőle néhány dolgot, de az izgalom meg volt. 

The 100 - Lázadók

The 100 - Lázadók (4.) Folytatódik a gyerekek kalandja és újabb titkokkal és izgalomakkal találkoznak. Elrabolt barátaik megmentésére indulnak, de olyan embereket látnak akikkel nem lesz egyszerű a béke. Véleményem : A többi részhez hasonlóan ezt is nagyon szerettem, sőt talán ez volt a legjobb a négy közül. Kellően izgalmas volt és itt is nagyon jó volt, hogy két szemszögből olvashattuk a cselekményt. 

Reboot - Lázadók hajnala

Reboot - Lázadók hajnala (1.) Wren Connolly különleges lány. Öt évvel ezelőtt újjászületett. Százhetvennyolc perc telt el, míg visszatért az élők közé. Erősebb lett, gyorsabb, és képes volt még gyógyítani önmagát, de valami mégis megváltozott... Úgy tűnik nem ő az egyetlen aki legyőzte a halált.  Véleményem : Nagyon szerettem ezt a kis történetét. Bemutatja, hogy mindenkinek vannak érzései és ne ránézés alapján ítéljük meg másokat vagy éppen valamilyen tulajdonságú alapján. Gyorsan olvasható, mégis izgalmas történetet mesél el.